Sophia je súčasťou oddelenia Stakeholder Managementu v Notruf Niederösterreich, kde je zodpovedná za medzinárodné záležitosti a zohráva kľúčovú úlohu v medzinárodných projektoch a výmene poznatkov. Okrem týchto svojich povinností vedie aj oddelenie „Chatservices“, kde dohliada na Chatbot a ďalšie aplikácie prevádzkované Notruf Niederösterreich a zabezpečuje, aby ECC (Emergency Communication Center – Krízové komunikačné centrum) bolo dostupné pomocou nových komunikačných kanálov.
Sophiin pohľad na svet pramení z jej dospievania v medzinárodnom prostredí. Strávila roky v Pekingu v Číne a potom sa presťahovala do Toronta, Kanada, kde získala bakalársky titul v odbore Krízový manažment. Po návrate do rodného Rakúska rozšírila svoje vzdelanie získaním magisterského titulu z Manažmentu neodkladnej zdravotnej starostlivosti.
Svoju kariéru v Notruf Niederösterreich začala v roku 2015 ako calltaker, neskôr postúpila na post dispečerky a stala sa členkou tímu kontroly kvality. Odtiaľ smerovali jej kroky na vedúcu pozíciu v Chatservices.
Vďaka svojim rozsiahlym odborným znalostiam Sophia s nadšením využíva svoje zručnosti na dosahovanie trvalého zlepšovania v riadení neodkladnej zdravotnej starostlivosti i zdravotníctva celkovo, pričom sa výrazne zameriava na podporu medzinárodnej spolupráce.
Sophia is part of the Stakeholder Management department at Notruf Niederösterreich, where she is responsible for international affairs and plays a key role in international projects and knowledge-exchanges. In addition to her international responsibilities, she also heads the „Chatservices“ division, where she oversees the Chatbot and apps of Notruf Niederösterreich, ensuring that new communication channels are available for reaching the ECC.
Sophia’s global perspective comes from her international upbringing, she spent years in Beijing, China, moved on to Toronto, Canada, where she earned a Bachelor’s degree in Disaster and Emergency Management. After returning to Austria, her home country, she furthered her education by earning a Master of Science in Emergency Healthcare Management.
Starting her career at Notruf Niederösterreich as a Calltaker in 2015, Sophia advanced through the ranks, becoming a dispatcher and quality assurance team member before taking on leadership roles in Chatservices.
With her broad expertise, Sophia is passionate about using her skills to make a lasting impact on both the emergency management and healthcare industries, with a strong focus on fostering international collaboration.